Včasih se zgodi, da Facebook objava kljub upoštevanju vse pravil igre, spremljanja statistike in upoštevanja dobre prakse, ne doseže pričakovanega rezultata. Ali pa še huje, rezultat je krepko pod povprečjem in tvojimi pričakovanji. Kaj lahko narediš v takem primeru? Najslabše je, da ne narediš nič.
Super objava, odlična vsebina! Število klikov, všečkov in deljenj – porazno
Hja, toliko časa si se trudila za objavo, razmislila o vseh scenarijih, zdaj pa odziva ni in ni. Osvežuješ FB stran, upaš, da se bo zgodil čudežni preobrat, a kot kaže, ti sreča ni naklonjena.
V tem primeru lahko priznaš poraz, izbrišeš objavo in vajo ponoviš čez nekaj dni, z drugačno fotografijo in besedilom, ki nagovarja tvoje uporabnike. Včasih se zgodi višja sila, ki prekaša Facebookov algoritem in tvoj recept za zmagovalno objavo.
Slab odziv nikakor ne pomeni konca sveta in seveda ti objave ni treba izbrisati, brez skrbi jo lahko pustiš na časovnici strani. Verjemi, poleg tebe nihče ne bo opazil “poraznega” odziva. Objavo ponovi čez nekaj dni, ob drugačni uri in z drugim tonom.
Važno je, da ne obupaš. Še enkrat analiziraj Facebook objavo, premisli, kaj je po tvojem mnenju krivo za spodrsljaj.
Nagradna igra brez odziva
V dobri veri objaviš nagradno igro… odziv pa porazen. V komentarjih se ti oglasijo samo lovci na nagradne igre, ki jih ne boš izžrebala niti v sanjah, to pa je tudi vse! Čez kakšno uro ali dve je tvoja odlična nagradna igra samo še ena izmed nešteto zgodb na časovnici tvojih uporabnikov. Odziv, ki si ga ne želiš niti v najhujši nočni mori, ampak si se zdaj prisiljena soočiti z njim.
Najslabše, kar lahko narediš v tem primeru je, da objavo izbrišeš, saj se s tem slabo zapišeš pri tistih sledilcih, ki so tvojo objavo že komentirali ali delili.
Najbolj plemenito dejanje je, da požreš svoj ponos in zadeve spelješ enako dobro, kot če bi se za tvojo nagrado borilo 100 ljudi. Sliši se težko, ni pa nemogoče in je neprimerno boljša odločitev kot izbris objave. Nekaj kompromisov boš morala sprejeti, verjetno tudi podeliti nagrado nekomu, ki ti ni najbolj po godu, ampak boš ohranila profesionalen in korekten odnos.
A preden se sploh lotiš nagradne igre, se prepričaj, da si na pravi poti. Tukaj si lahko prebereš več o nagradnih igrah.
Negativni komentarji
Recimo, da si pripravila odlično novico, za katero si menila, da bo požela plaz všečkov in pozitivnih komentarjev, v resnici pa se pod objavo usuje plaz negativnih komentarjev. No, včasih je tudi 1 negativen komentar dovolj, da ti zbije moralo. Kaj narediti v tem primeru? Najraje bi ta negativen komentar izbrisala ali pa bi izbrisala kar celo Facebook objavo, ampak …
… tega ne smeš storiti. Negativni komentarji so del Facebooka. Razlika je samo v tem, kako jih ti sprejmeš in kako se nanje odzoveš. Svetujem ti, da se jih vedno lotiš na pozitiven način. Ne trudi se dokazati, da imaš ti prav in oni pa živijo v zmoti, ne prepričuj jih, da nisi tako mislila, predvsem pa ne bodi jezna!
Če boš na komentar odgovorila, ga zaključi z nasmeškom konstruktivno mislijo. Vedno presodi, koliko energije si pripravljena vložiti v nadaljnjo debato in kdaj je smiselno potegniti črto ter zadevo zaključiti.
Brisanje negativnih komentarjev pokaže samo to, da se nisi pripravljena soočiti s kritikami. Vzemi jih kot izziv in ko se ohladiš, preveri, kako bi jih lahko obrnila sebi v prid. Morda bi pa lahko negativni komentar unovčila kot prispevek, ki bo požel ogromno delitev in klikov na spletko? Več o negativnih komentarjih si lahko prebereš tukaj.
Vsak „poraz“ ali še bolje – objavo, ki ne gre po planu, vzemi kot izziv in priložnost, da se izboljšaš in naučiš nekaj novega. Zapomni si, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha!
Če me potrebuješ, me najdeš tukaj.
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor