
Facebook se neprestano spreminja, in če ga uporabljamo v poslovne namene, se moramo skupaj z njim spreminjati tudi mi. Taktike in fotografije, ki so delovale leta 2013, so danes preživete in če stremite k uspešni FB strani, morate biti v koraku s časom, saj ne želite, da vas prehiti konkurenca 🙂
Če v zadnjem letu niste menjali naslovne fotografije, če na FB-ju še vedno objavljate »proste spise« in ne veste, da so posnetki v živo trenutno vroča roba, je ta prispevek kot nalašč za vas.
Kakšne objave trenutno najbolj »vžgejo«?
Po mnenju ene izmed agencij, ki je v preteklem letu analizirala več kot 800 milijonov FB objav, imate trenutno največ možnosti za uspeh, če:
- Ste kratki in jedrnati: večjo odziv (engagement) je pri kratkih, do 50 znakov dolgih objavah, kot pri dolgih klobasah
- Objavite v manj frekventnih urah: v povprečju so take objave dobile več pozornosti, saj je »newsfeed« uporabnikov takrat manj zasičen, torej obstaja večja možnost, da bodo videli prav vašo objavo.
- Objavite video: objave, ki vključujejo video (»v živo« ali klasičen posnetek), so načeloma požele več odziva od preostalih objav.
- Objavo oblikujete kot vprašanje, saj obstaja velika verjetnost, da boste nanjo prejeli večji odziv!
Naslovno fotografijo (Cover photo) prilagodite mobilnim napravam
Naslovna fotografija je zanimivo orožje, ste ga dovolj izkoristili? Pri tem pa ne smete pozabiti, da se lahko naslovna fotografija na mobilni napravah prikazuje drugače kot na namiznih računalnikih; velikost cover fotografije na namiznih računalnikih je 820 x 312 pikslov, na pametnih telefonih pa 640 x 360 pikslov.
Ker ne morete imeti dveh ločenih naslovnih fotografij, torej eno za namizne računalnike, drugo pa za mobilce, morate naslovno fotografijo oblikovati tako, da se bo optimalno prikazovala na vseh napravah. To sploh ni težko, samo pomembne informacije moramo dodati bolj na sredino, v ti. »mobile safe area«.
Tako je, to je vsa umetnost! Ne bo težko, a ne?
Uredite zavihke na strani
Ena izmed novosti, ki jih je Facebook predstavil že nekaj mesecev nazaj, so različne teme posamezne FB strani (page templates), ki do neke mere omogočajo prilagoditev izgleda in funkcionalnosti posamezne strani glede na njeno nišo; če imate spletno trgovino, ima vaša FB stran gotovo drugačne prioritete, kot če imate fizično trgovino ali lokal.
Potrebujete mnenja uporabnikov ali vam je bolj pomembna informacija o lokaciji vaše poslovalnice? Vse to lahko zdaj uredite in priredite, več o tem si preberite tukaj.
Live video – video v živo
Če še niste, se za ta korak čim prej odločite! Nalaganje zmontiranih posnetkov je eno, video v živo je nekaj čisto drugega, pa ne samo zaradi adrenalina, ampak tudi zato, ker so po različnih raziskavah med sledilci dobro sprejeti, klikani in deljeni (preberite še enkrat 1. točko). Za boljši engagement strani pa se splača potruditi?
Video v živo lahko trenutno posnamete samo preko telefona, ampak glede na to, da imamo vsi pametne telefone, to ne bi smela biti težava, a ne?
V prvem poskusu morda ne bo perfekten, morda ne boste vzdihovali ob številu ogledov, ampak vaja dela mojstra, če mojster dela vajo! Video, ki je posnet v živo, je odlična rešitev za vse, ki vam pisana beseda ne gre preveč od rok, ste pa zelo zgovorni 🙂
A pozor – čeprav video v živo v osnovi implicira spontanost, je fino, če si vsaj v mislih naredite osnoven načrt posnetka: boste predstavljali produkte, odgovarjali na vprašanja ali boste samo posneli utrinek vašega pisarniškega vsakdana? Da se ne bo improvizacija slabo končala.
Po končani seansi v živo se posnetek shrani in sledilci si ga lahko kasneje (še enkrat) ogledajo.
Je teorija jasna, praksa pa ne tako zelo?
Če so vam zgoraj naštete iztočnice v teoriji jasne, v praksi pa imate z njimi težave, ste na pravem naslovu in vam lahko pomagam. Pogosto se namreč zgodi, da ne veste točno, kaj bi lahko na vaši FB strani sploh objavili ali pa nimate jasne ideje o tem, kako lahko naslovno fotografijo še bolje izkoristite za promocijo vaših storitev.
Verjemite, da niste edini s takimi »težavami« in da je včasih že dobra ura pogovora dovolj, da vam Facebook stran prinese prve rezultate. Kliknite in rezervirajte svoj termin.
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor