Če ste se v zadnjih dneh spraševali, zakaj se vam na vrhu strani kar naenkrat prikazujejo videi, po možnosti še zelo stari, zakaj so zadnje fotke objavljene pred zadnjimi objavami in pravzaprav zakaj morate scrollati navzdol toliko časa, da se dokopljete do zadnjih objav, imate odgovor na dlani: Facebook je ponovno naredil manjšo posodobitev okoli izgleda FB strani.
Sicer pa je vse to gotovo samo v naše dobro in zavijanje z očmi v stilu “a že spet” ne bo pomagalo. Uporabniki smo se navadili tudi že hujših sprememb; se morda še spominjate, kako je bil videti Facebook preden so uvedli časovnico (timeline)?
Če spremembe niste opazili, je zdaj res že skrajni čas, da odprete vašo FB stran in jo na hitro preklikate, več o spremembah in kaj nam prinašajo, pa v spodnjih odstavkih.
Zavihki ali kaj se prikazuje najvišje na FB strani?
Zdaj imate možnost, da uporabnik na vaši FB strani vidi najprej zavihke z vašimi videoposnetki, fotografijami, dogodki … in komaj potem se lahko prikoplje do zadnjih objav. Prednastavljeno zaporedje zavihkov je lahko moteče, sploh če so vam zadnje objave bistveno bolj pomembne kot leto dni stari videi. Zavihke urejate v nastavitvah strani (Settings > Edit Page > Tabs). Zaporedje zavihkov spremenite tako, da jih preprosto povlečete (drag & drop) na želeno mesto:
Seveda ni nujno, da so objave (posts) najvišje, če so vam bolj pomembni dogodki ali videi, morda fotke, izberite temu primere zavihek.
Ne najdete želenega zavihka? Potem kliknite »Add a Tab« in izbere lahko med dodatnimi možnostmi, kot sta recimo trgovina in zapiski.
Aja, to je to?
Ne, v nastavitvah strani vas čaka še ena zanimiva novost in sicer Page Templates, ki so po novem razdeljene na 7 vrst: standard, shopping, venues, gaming, politicans, professional services, restaurant and cafes.
Facebook vam bo sam od sebe predlagal, katera od naštetih bi bila za vas najbolj primerna in sicer na podlagi tega, v katero kategorijo ste uvrstili FB stran, ko ste jo ustvarili:
Seveda lahko izberete tisto različico, ki se vam zdi najbolj primerna, ne glede na to, kaj pravi Facebook. Preden se odločite za zamenjavo videza, lahko preverite, kaj ponujajo različne vrste oblik:
V osnovi pa se razlikujejo predvsem v tem, katere primarne gumbe uporabljajo – za trgovino je shop now bistveno bolj pomemben kot book now – ter kako so po vrsti zloženi posamezni zavihki. Seveda pa lahko vse to tudi sami spremenite in uredite ter še naprej uporabljate Standard Template.
Ali se morate zdaj s tem ukvarjati pod nujno?
Nikakor ne! Čisto vse lahko pustite tako, kot je bilo do zdaj, vseeno pa menim, da je dobrodošlo, da ste z novostmi na tekočem, če nič drugega pa zato, da vas ne povozi čas. Ah, ne čas, Facebook 🙂
Nenazadnje pa do sprememb prihaja zato, da bi lahko Facebook izkoristili v polni meri in naše storitve ali produkte čim bolje približali uporabnikom, torej potencialnim strankam in ne zato, da bi se zaradi tega živcirali.
Sicer pa so take spremembe krasne, ker nas spodbudijo, da »preklikamo« FB stran in naredimo čistko. Tako generalko smo delali spomladi in nobenega razloga ni, da je ne bi ponovili v prihajajočih dneh. Saj veste, prihaja veseli december in novoletne zaobljube 🙂
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor