
Urša Žorž je podjetnica z dušo. Pol Slovenije jo pozna kot organizatorko, ki vse poštima, medtem ko vi mirno spite. Druga polovica Slovenije jo pozna po tem, da jim je pomagala poiskati njihovo strast.
Jasno, da Urša pri svojem delu, predavanjih in še čem, tudi strastno uporablja Facebook, zato sem jo povprašala, kako iz njega potegniti tisto najboljše.
Urša, ti si podjetnica, organizatorica, predavateljica, voditeljica Strastnega plemena… kako ti pri tem pride prav FB?
Brez Facebooka si sploh ne predstavljam več mojega poslovnega življenja. Vse moje dogodke, objave v medijih, projekte, razmišljanja delim na socialnih omrežjih, da me ljudje spoznajo z različnih »zornih kotov«, vidijo, s čim se sploh ukvarjam in katere zanimive vsebine jim ponujam.
Pomembno je, da vem, čemu služi posamezna stran, saj recimo v Strastnem plemenu objavljam drugačne prispevke kot na moji poslovni strani Eventio.
Kje se po tvojem mnenju skriva največja uporabnost FB-ja?
Največjo uporabnost FBja vidim v dostopnosti informacij širokemu krogu ljudi. Preko FB preusmerjam promet tudi na mojo spletno stran, promoviram tri področja, na katerih delujem (organizacija dogodkov, poslovno svetovanje podjetnikom in predavanja na temo strasti ter FB skupina Strastno pleme), krepim odnose s sledilci in vedno iščem nove poti, vsebine, ki bi jih pritegnile in od katerih bi imeli kaj uporabnega ali pa navdihujočega.
Kaj tvoja FB stran in FB tvoja skupina pomenita za tvoj posel?
Z obema dostopam do ljudi, jih navdihujem, dajem uporabne informacije, napotke, preko tega me bolje spoznajo, gradi se skupnost (še posebej v FB skupini Strastno pleme), ki ljudi med seboj povezuje, druži v skupnih interesih, razmišljanjih.
Vsekakor pa s tem tudi gradim svoje blagovne znamke, tako »Eventio«, »Urša Žorž« kot »Strastno pleme«, svojo prepoznavnost in si širim svojo poslovno mrežo.
Če sem te prav razumela, poleg svoje upravljaš tudi nekaj drugih FB strani. Kaj bi lahko izpostavila kot 2 ali 3 glavne napake podjetnikov pri nastopu na FB?
Mogoče bolj kot napake bi rekla, da je to nerazumevanje tega omrežja. Če ti nekdo zunanji vodi Facebook stran, še ne pomeni, da se tebi z njo ni potrebno več ukvarjati in da lahko nanjo pozabiš.
Za res dober nastop podjetja na Facebooku morajo tudi v podjetju živeti s tem, pošiljati aktualni material, spremljati objave, dajati kakšne predloge in v to vključiti tudi zaposlene … Pomembna je tudi ažurnost, saj ljudje pričakujejo, da bomo takoj objavili fotografije, ko poteka kakšen dogodek ali se kaj posebnega zgodi v podjetju.
Tisti, ki vodi FB stran, ne more biti vedno prisoten, zato je pomembno, da imajo v podjetju v zavesti, da se pravočasno oz. sproti pošlje materiale za objavo.
Kot drugo bi izpostavila, da si (pri majhnih podjetnikih in v storitveni dejavnosti) še vedno ne upajo izpostaviti kot osebe, ampak samo kot podjetje. Ljudje pa si želijo vedeti, kdo je za podjetjem, kdo se s tabo pogovarja na drugi strani, kdo te bo sprejel, če se naročiš na določeno storitev.
Tako da naj se pokažejo svojim sledilcem, da jih bodo ljudje spoznali in jim še bolj z veseljem sledili, če bo med njimi prava »kemija«. 🙂
Kaj je najbolj pomemben nasvet, ki bi ga dala vsem podjetnikom, glede uporabe Facebooka za biznis?
Predvsem, da naj se tega orodja ne bojijo. Da jim je lahko res v dobro pomoč pri promociji, pri dostopu do ključnih kupcev, pri grajenju blagovne znamke … Sicer Facebook izgublja na pomembnosti med mladimi, vendar pa ga v Sloveniji ga še vedno uporablja zelo veliko ljudi, tako da nikoli ni prepozno, da se mu pridružijo.
In, če sami tega socialnega omrežja ne obvladajo, naj poiščejo strokovnjaka, ki jim bo svetoval in jih naučil, kako se ga uporablja, kakšne so zakonitosti, kaj deluje in kaj ne ter ostale skrivnosti, ki jih skriva Facebook. 🙂
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor