Te dni smo bili na Facebooku spet deleži novosti, in sicer novega izgleda poslovnih Facebook strani. Nove Facebook strani so postale malce bolj podobne spletnim stranem, saj imajo zdaj pokončni meni na levi strani, lepo izrazit klic k akciji in še nekaj drugih malenkosti, ki naj bi naše Facebook strani naredile bolj učinkovite.
Facebook pravi, da so zdaj naše Facebook strani bolj čiste, bolj pregledne in da se bodo naši člani na njih bolje znašli. Pa je to res?
Naslovna in profilna fotka
Naslovna in profilna fotka sta po novem ločeni, profilna fotka pa ne prekriva več naslovne fotke. Naslovna fotka ostaja tam, kjer je bila do zdaj, profilna fotka pa se je preselila ob naslovno fotko, levo zgoraj. Meni se zdi to fino, saj se fotki ne prekrivata več in pri naslovni fotki ni potrebno več paziti na tisti košček, kjer sta se fotki do zdaj prekrivali.
Dimenzije obeh fotke ostajajo enake kot doslej:
profilna fotka: 160 x 160 px – kvadratna
naslovna fotka: 851 x 315 px – ležeča
Gumb za klic k akciji (CTA button)
Gumb za klic k akciji (CTA button) je zdaj na desni strani Facebook strani, je pa tudi precej večji. Zdaj je bolj izrazit, saj je svetlomodre barve, člani ga lažje najdejo in posledično tudi lažje kliknejo 🙂
Zavihki (tabi)
Zavihki oziroma tabi po novem niso več pod naslovno fotko, kjer so bili doslej zelo neizraziti, člani pa so jih težko opazili, kaj šele kliknili. Zdaj so zavihki na levi strani, našteti v pokončni obliki in dajejo vtis menija na spletni strani. Meni se zdi ta ureditev boljša, saj so posamezni zavihki bolj vidni in bolj pregledni.
Podatki, vpisi na zid in ocene
Vsi podatki o podjetju (telefon, lokacija, naslov, spletni naslov, ipd), vpisi članov na zid, ocene in še nekaj drugih sekcij, so zdaj na desni strani Facebook strani. Mislim, da med prejšnjo in zdajšnjo postavijo ne bo velike razlike, saj so bile te sekcije do zdaj na levi strani in niso bile posebej uporabne oziroma učinkovite
Ok, to je torej nov izgled Facebook strani. Priporočam ti, da novo postavitev izkoristiš za mini prevetritev in na hitro preveriš naslednjih 5 stvari:
Preglej cover fotko – je v redu, jo je treba počasi zamenjati, jo lahko izkoristiš za kaj novega, drugačnega?
Preglej gumb za klic k akciji (CTA button) – ker je zdaj bolj viden, premisli, ali ga lahko izkoristiš bolje kot do zdaj?
Preglej vse tabe (zavihke) – je kakšen od njih postal neaktiven? Je kakšen od zavihkov zastarel? Lahko zamenjaš vrstni red, da bodo blj pomembni zavihki višje?
Vrstni red zamenjaš tako, da klikneš Manage tabs in zavihke povlečeš v želeni vrstni red.
Preglej podatke na desni strani – so še aktualni? Je bolje, da namesto telefona vneseš spletno stran? Dodaš kak stavek?
Na koncu svojo stran preglej z očmi obiskovalca (kako to narediš, najdeš na slikci spodaj). Je to, kar vidi urejeno smiselno, učinkovito in tako, da so ji/mu stvari hitro dostopne? Je vse ok? Potem je vse v redu.
Seveda pa nov izgled ne spremeni vsebinskega upravljanja, zato ne smeš zaspati. Če potrebuješ pomoč, me klikni 🙂
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Mojca Pušlar says
Oglasi na FB strani? Najbrž mislite oglase od Facebooka, s katerimi vas spodbujajo, da promovirate svojo lokacijo, objavo, gum za CTA?
Martin says
Ena izmed novosti, ki sem jih zasledil, so tudi oglasi na Timeline-u na svoji FB strani. 🙁