Vsebina je nujna za preživetje (beri biznis), a prav tako je pomembno, kje in kako jo objavimo. Marsikdo bi na zgornje vprašanje samoumevno odgovoril na Facebooku, kje pa drugje, ampak to je še eden izmed krasnih primerov, kako FB žal ne more v celoti nadomestiti spletne strani.
Praktično nemogoče je, da bi na Facebooku objavljali tako vsebino (prispevke), o kateri sem pisala zadnjič in pričakovali rezultate, ker je tako početje precej amatersko, vi pa želite biti profesionalci 🙂
FB je zgolj asistent za posredovanje vsebine
Mislim, da sem zadnjič zelo temeljito predstavila, zakaj je dobra vsebina pomembna in zakaj je vsebina na koncu tista, ki prodaja; različni prispevki ciljajo na različne tipe obiskovalcev in jih počasi spreminjajo v take obiskovalce, ki bodo pri vas tudi nekaj kupili.
Taka vsebina je lahko tudi odlično izhodišče za delitev na Facebooku, ampak čakaj malo … kaj pa boste na Facebooku delili, če nimate spletne strani? Boste prispevek zapakirali v navadno tekstovno objavo in upali na najboljše, torej na čim več delitev tiste dolge klobase ter morda vsaj eno pravo osebo, ki bo to videla in tisto kupila?
O tem, da Facebook ne more nadomestiti spletne strani, sem pisala že večkrat in očitno še večkrat bom, saj še vedno naletim na junake, ki želijo, da jim s pomočjo FB-ja zalaufam prodajo, a kaj ko nimajo niti osnovne spletne strani, ki bi predstavljala temeljno izhodišče za nadaljnje dogajanje.
Tista vsebina, ki je »kraljica spleta«, mora biti objavljena tam, kjer imate nad njo popolno kontrolo, Facebook pa je lahko samo orodje, asistent, za posredovanje te vsebine, ki bo pritegnila bodoče kupce.
Brez spletne strani lahko navkljub dobri vsebini izgubljate stranke!
Če bi to isto stvar objavili na spletni strani, bi imeli možnost, da bi na prijazen način obiskovalca vprašali vsaj za e-naslov in tako bi pridobili kontakt več, potencialno stranko več za nadaljnjo prodajo, promocijo, osveščanje.
Če spletne strani nimate, je to praktično nemogoče, saj vemo, da nihče ne bo sam od sebe zapisal e-naslov v komentar ali ga poslal preko zasebnega sporočila s pripisom: obvestite me, ko bo na voljo kakšna ugodnost ali pa trenutno že imam nove čevlje, pišite mi naslednjo sezono, ko jih bom ravno kupoval.
Poleg tega je zelo težko narediti remarketing (ponovno trženje) na FB-ju, če nimate spletne strani. Oglase lahko sicer pokažete tistim, ki so se povezali z vašo FB stranjo, ampak to je spet lahko ciljanje v prazno; če imate spletno stran, ste lahko bistveno bolj izbirčni pri tem, komu boste prikazovali oglase in posledično so tej lahko bistveno bolj specifični in ciljani.
Saj vemo, da so obiskovalci na spletni strani v različnih stanjih: nekateri bi kupili, pa morda znajo izbrati, nekateri samo malo vohljajo, tretji pa že imajo izdelke v košarici in vašo spletno stran zapustijo tik pred nakupom – in takih je ogromno, po nekaterih podatkih celo večina!
In kako bi lahko sploh vedeli, kdo spada v katero skupino obiskovalcev? Deloma tudi po obiskani in brani vsebini, za bolj napredno analizo pa je treba včasih odpreti tudi Google Analytics, ampak za zdaj ga pustimo pri miru. A če za svoje poslovanje uporabljate samo Facebook, potem izgubljate dragocene informacije, veliko priložnosti in nenazadnje – denar! Ker od všečkov in delitev ne preživi nihče.
Vsebina + SEO + Facebook = zmagovalna kombinacija
Vsebina, ki jo boste objavili na spletni strani, bo na dolgi rok vplivala tudi na boljše uvrstitve na Googlu (če bo temu primerno spisana) in posledično na več obiskovalcev na spletni strani, kar je samo še en razlog več, ki govori v prid spletne strani.
Obiskovalce, ki na spletno stran pridejo preko Googla, pa lahko itak ulovite tudi na Facebooku 🙂 Facebook je sam po sebi zakon, spletna stran prav tako in oba sta v današnjem svetu nujno pomembna – a komaj ko združimo obe orodji skupaj, nastane odlična sinergija, s katero lahko naredimo »čudež« in to prav s pomočjo vsebine.
Če ne veste, kako bi se vsega skupaj pravzaprav lotili, ne čakajte na maj, ampak se čim prej naročite svetovanje, da skupaj naredimo plan kako naprej. Jaz že komaj čakam, saj sem prepričana, da lahko skupaj naredimo več!
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor