Morda ste siti sprejemanja novoletnih zaobljub, ker se jih potem nikoli ne držite, a preden dokončno obupate, prosim, poskusite še zadnjič. Lahko me primete za besedo in mi verjamete, da so te res hude in že samo če sprejmete eno, se bo poznala razlika, če pa sprejmete vse v paketu, boste kmalu poskakovali od veselja in rekli hvala, Mojca, naša FB stran je končno zaživela!
Torej, v letu 2017 bomo …
pripravili načrt (in se ga držali), tokrat zares.
Že leta 2012 je bilo precej neučinkovito, če ste se pojavljanja na družbenih omrežij lotili brez strategije, kaj šele leta 2016, zato prenehajte že enkrat objavljati nekaj, samo da je. Prav zato je zdaj skrajni čas, da se usedete in se vprašate, zakaj je vaše podjetje prisotno na Facebooku, kaj od FB-ja pričakujete, predvsem pa razmislite, kako boste to dosegli?
Ko si boste te stvari razjasnili, ne boste imeli več težav tipa »kaj naj objavljam«, saj bo to čisto jasno, poleg tega pa se bo zgodilo že nekaj dolgo pričakovanega: rezultati.
… vsaj enkrat na teden preverili statistiko.
Fino bi bilo, če bi zdaj pa res vsaj 1-krat tedensko preverili, kaj se dogaja na vaši FB-strani, pa ne tisto, kar vidite na »zidu«, ampak tisto, kar piše v statistiki (Insights). Kako uspešne so vaše objave, katere so bile bolj uspešne ter katere manj? Katere ure se pri vas najbolj obnesejo in kdo so v povprečju vaši sledilci (moški, ženske, koliko so stari)?
To so neprecenljivi podatki, ki vam lahko ogromno povejo in vas pomagajo usmeriti dalje. Statistika vam bo najbolje povedala, če se vse razvija po planu iz točke 1, kje vam še manjka in kje je neizkoriščen potencial.
… povečali bazo sledilcev.
Vsake toliko časa je dobro, da bazo sledilcev okrepite z novimi močmi. To boste najlažje naredili s primerno ciljanimi oglasi, usmerjenimi v »pridobivanje všečkov«, ki jih s še nadaljnjim segmentiranjem prikazujete občinstvu po vaši meri (pri tem si lahko pomagate z zgoraj omenjeno statistiko).
Če se nad oglasi zmrdujete in se bolj nagibate k temu, da bi priredili nagradno igro, premislite še enkrat: želite pridobiti relevantne sledilce ali lovce na nagradne igre? Nagradne igre so lahko krasna popestritev dogajanja na FB strani, če jih boste izvedli tako, da boste v prvi vrsti vi imeli nekaj od tega, v nasprotnem primeru ste samo nekdo, ki daje nekaj zastonj. Brezveze!
… sledilce razvajali s super vsebino.
Joj Mojca, pa kaj neprestano težiš s to vsebino? Ja sorry, če je pa res pomembna 🙂 In drugo leto ne bo čisto nič drugače – vsebina bo še vedno kraljica spleta in če ji do zdaj niste namenjali pozornosti, naj bo z novim letom drugače. Pod vsebino razumem vse, kar objavite na Facebooku – od fotografij in grafik, videov, statusov, povezav, pod »super« pa vse, kar je pisano na kožo vašim sledilcem, jih bo spodbudilo k temu, da se z vami še bolj povežejo (engagement) ter posredno pomagalo pri tem, da bodo na koncu pri vas tudi nekaj kupili. Ja, nakupovanje je proces!
… reaktivirali spletno stran.
Verjetno se sprašujete, kakšno zvezo ima to s Facebookom? Verjemite mi, da ogromno! Spetna stran je še vedno glavni vršilec dolžnosti, FB ji lahko pri tem samo pomaga. Zato nikar ne pričakujte čudežev na Facebooku, če nimate na spletni strani urejenih osnovnih stvari in je edina stran, na katero lahko povežete FB trgovina. Sledilci se bodo prej ali slej naveličali »občudovanja« vaših produktov in bodo raje zavili tja, kjer bodo izvedeli kaj uporabnega!
Zato naj bo tokrat zares!
Naj novo leto tokrat res prinese nove začetke in naj bo drugo leto res drugačno. Če pa boste vseeno naleteli na težave, dvome, prepreke ali pa enostavno ne veste, kako začeti, se lahko podviga lotimo skupaj!
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor