Facebook napoveduje, da se bo po 12. marcu število članov poslovnih straneh lahko zmanjšalo.
Brez skrbi, to ni »sovražna poteza« ali manever Facebooka, s katerim bo poslovne strani (pri)silil k plačevanju, ampak gre zgolj za neke vrste čistilno akcijo. Dobro in koristno čistilno akcijo, ki bo spet nekoliko prevetrila naše strani.
Tokrat se namreč Facebookovi mojstri lotevajo čiščenja neaktivnih oziroma deaktiviranih osebnih profilov, ki jih je Facebookov algoritem do sedaj še vseeno prišteval k skupnemu številu članov posamezne poslovne strani. Poleg deaktiviranih profilov bodo iz štetja članov na posamezni Facebook strani umaknili tudi osebne profile, ki so »memorializirani«. To so profili oseb, ki so pokojne, vendar so iz takšnega ali drugačnega razloga ostali odprti.
Obvestilo Facebooka administratorjem
Lastniki in upravljalci Facebook strani smo imeli zato do sedaj deloma nepravilne podatke. Med število lajkov (članov) na posamezni poslovni Facebook strani so se namreč šteli vsi osebni profili, ki so kadarkoli polajkali Facebook strani. Če je kdo izmed teh svoj profil iz kakršnega koli razloga deaktiviral (to ne pomeni zbrisal, ampak je bolj podobno mirovanju), se je še vedno prišteval med člane.
Kar pa nam je v bistvu hodilo narobe, saj tak uporabnik od trenutka, ko je deaktiviral profil, ni več pregledoval Facebooka, ni videl objav naše poslovne strani in se nanje (kakopak) ni odzival.
Čeprav število lajkov (članov) ni najbolj pomembno merilo (odgovor na vprašanje, zakaj število članov ni pomembno , najdeš tukaj ), pa lahko v okviru števila članov lahko razberemo tudi demografske podatke (spol, starost, zanimanja, lokacija, ipd.).
Facebook trdi, da bo s to spremembo lastnikom poslovnih Facebook strani do neke mere pomagal do bolj realnega števila članov in do realnejših podatkov o njih.
To je sicer res, vendar pa lahko večina lastnikov poslovnih Facebook strani pričakuje, da bo število članov upadlo minimalno. Po vsej verjetno upad ne bo tako drastičen, da bi te moralo pretirano skrbeti. Ampak, to je spet samo predvidevanje. Realno stanje se bo videlo okoli 12. marca.
Gotovo ne bo odveč, če okoli 12. marca malce bolj pozorno spremljaš dogajanje na svoji poslovni Facebook strani, predvsem stanje članov.
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor