9 konkretnih idej za naslednjo objavo na tvoji Facebook strani.
Vem, včasih pride dan, ko preprosto zmanjka idej za objave na Facebooku. Ali pa imaš polno glavo drugih stvari in se težko osredotočiš na vsebino. Tukaj je konkretna rešitev, 9 idej, s katerimi ne boš več v zadregi, kaj objaviti na tvoji Facebook strani.
Če raje bereš, je spodaj tudi besedilo z dodatnimi nasveti in s praktičnimi primeri objav.
# 1. Utrinek iz tvojega podjetja
Uporabiš lahko fotko iz pisarne, trgovine, skladišča, trenutnega dogajanja v podjetju ali pa dogajanja na terenu (recimo, pravkar stranki montirate res hudo novo kuhinjo, mogoče pripravljate catering, ki je nekaj posebnega). Uporabiš lahko tudi kakšen utrinek »iz ozadja«, česar stranke sicer ne vidijo. Fotka naj ne bo »samostoječa«, vedno jo opremi s kratkim opisom, hudomušnim komentarjem ali pojasnilom, kaj je na fotki. Če le sodi v kontekst, poskusi na koncu dodati kakšno vprašanje, s katerim boš člane še dodatno spodbudil h komentiranju.
# 2. Dopolni stavek
Domisli se kakšnega kreativnega stavka, ki mu na koncu manjka beseda. Svojim članom daj »nalogo« (na prijazen način, seveda), naj stavek dokončajo po svoje oziroma zapišejo besedo, ki jim najprej pade na pamet.
Druga možnost je tudi, da uporabiš kakšno luštno, simpatično fotko (lahko je povezana s tvojim podjetjem ali pa tudi ne) in jih prosiš, da fotko opišejo z eno besedo.
Nekaj primerov objave »Dopolni stavek«:
Najbolj smešna stvar, ki se mi je pripetila pri frizerju je __________
Od vseh okusov jogurta imam najraje ____________
Ko zjutraj vstanem, si najprej ______________
# 3. Nenavaden podatek ali dejstvo
Objavi zanimiv podatek, dejstvo ali statistiko, ki ni splošno znana. Izbor podatkov ali dejstva je precej odvisen od tvojega podjetja in branže, v kateri si. Če si recimo izdelovalec spletnih strani, bi bil mogoče zanimiv podatek to, da 70% lastnikov spletnih strani svojo stran osveži zgolj enkrat na leto (btw, kar seveda niti pod razno ni v redu 🙂 ). Za dodaten učinek lahko ta nenavaden podatek zapišeš na atraktivno fotko in tako še dodatno pritegneš pozornost. Za zapisovanje teksta na fotko ti priporočam spletno orodje Canva.
# 4. Deli vsebino z druge Facebook strani
Deli vsebino z druge Facebook strani. Fino je, da je vsaj približno povezana s tvojim podjetjem, branžo, produktom, ni pa nujno. Lahko je povezana tudi s kakšnim aktualnim dogodkom, dosežkom ali zanimivo zgodbo, ki se deli na Facebooku. Vendar imej pri izbiri te vsebine vedno najprej v mislih svoje člane. Preden deliš, premisli, ali bo tvoji publiki zgodba zanimiva in ali bodo nanjo odreagirali. Če imaš pretežno moško publiko, potem recimo ganljive zgodbe o kužku, ki je po 6 letih našel pot domov, ne objavljaj. Če imaš pretežno žensko publiko, pa kar :). Pri tem pazi, da ne objavljaš preveč kužkov, muc in otrok. Nenazadnje je tvoja FB stran namenjena poslu.
# 5. Video utrinek iz tvojega podjetja
Objavi kratek video iz tvojega podjetja, na primer, trenutno dogajanje, video iz zakulisja, kaj smešnega, morda kakšno stranko, ki uporablja tvoj produkt. Video naj bo kratek, reciva nekje od 20 do 60 sekund. Ne nalagaj ga na Youtube, ampak direktno na Facebook. Trenutno so filmčki na Facebooku zelo »in«, zato skušaj video objaviti vsaj enkrat na teden. Potrebuješ le pameten telefon, idejo in to je to.
# 6. Povezava na tvojo spletko
Če je na povezavi koristna in zanimiva vsebina, lahko pričakuješ kar precej klikov. Pomembno je, da povezava vodi na podstran tvoje spletke, kjer člani lahko najdejo uporabne informacije o tvojem podjetju ali izdelku. Pri objavi vedno napiši, kaj točno čaka člane, ko kliknejo na povezavo, posebej izpostavi koristi ali rešitve, ki jih bodo našli na povezavi. Še boljše je, če imaš na spletni strani blog z uporabnimi zapisi.
# 7. Koristna in uporabna ideja ali trik
Objavi res koristno in uporabno idejo ali trik, ki ni splošno znan. Na primer (slika spodaj): Kaj narediš, ko padeta pust in Valentinovo na isti dan? Spečeš srčkaste krofe. V objavi treba na dolgo in široko razlagati, dovolj je kratek opis ali razlaga. Ne škodi, če daljši opis dodaš na svojo spletno stran in polinkaš.
# 8. Povabilo k vpisu na prejemanje e-novic
Povabi člane na prejemanje tvojih e-novic. Pri tem ne pozabi dodati povezavo, na kateri lahko oddajo svoj e-naslov, predvsem pa izpostavi koristi, ki jih bodo imeli ob vpisu na prejemanje tvojih e-novic.
Seveda zgornje velja ob predpostavki, da tvoje e-novice niso zgolj suhoparni maili o hudih akcijah, ki jih imaš, ampak da so tvoje e-novice polne koristne vsebine.
PS: če e-novic še nimaš, jih vzpostavi čim prej.
# 9. Mnenje članov o izdelku, storitvi
Objavi sliko izdelka in jih vprašaj za mnenje. Lahko objaviš tudi sliko dveh zelo podobnih izdelkov in svoje člane pozoveš, naj poiščejo razliko. Ali pa objaviš sliko dveh izdelkov (na primer različne barve) in jih povprašaš, kateri izmed teh dveh jim je bolj pisan na kožo. Možnosti imaš pri tem nešteto, saj se lahko igraš z oblikami, velikostjo, ipd.
In nenazadnje, na Facebooku »mešaj« različne objave. Danes dopoldne povezava, popoldne fotka. Jutri dopoldne fotka, popoldne tekst ali povezava. Lahko ponoviš tudi kakšno objavo izpred meseca ali dveh, ki je dosegla dober rezultat. Le malo jo spremeni, obrni v drugo smer in objavi. Vedno se trudi, da so objave raznolike, živahne in nepredvidljive.
Mojca
PS: Če bi tale zapis koristil še tvojemu prijatelju ali prijateljici, ga deli naprej 🙂
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
[…] sama po sebi še ne bo prinesla ničesar otipljivega, sploh če ne boš dnevno pripravljala zanimivih vsebin, s katerimi se boš povezovala z oboževalci tvoje […]