Ker tokrat pišem o tem, kako pripraviti dobre objave za Facebook, bo prispevek kratek, jedrnat, jasen, brez nepotrebnega balasta in s kakšnim naključnim smalijem. Zastavljen je točno tako, kot so oblikovane odlične Facebook objave. Res je, pomembno je, da objavo pripravite ob pravem času na pravem mestu, a če ne bo »tehnično« dobro oblikovana, bo samo še ena izmed mnogih na časovnici vaših sledilcev. To pa ni ravno najbolj perspektivna napoved 🙂
#1 Bodite kratki in jedrnati
300 besed dolga objava, ki bolj spominja na blogi zapis kot FB objavo, spada seveda na spletno stran. Nenapisano pravilo pravi, da naj bodo objave čim bolj strnjene in atraktivne, brez nepotrebnega balasta, zato si zapomnite: manj je več.
Bistvo je, da v objavi ne dolgovezite – to raje počnite na spletni strani, v FB objavi pa namesto tega raje uporabite primeren CTA, ki bo uporabnika motiviral, da bo kliknil k vam, recimo:
Te zanima, katere barve so moderne letošnjo jesen? Klikni in preveri v fotogaleriji!
#2 Bodite jasni in razumljivi
Ta točka se neposredno navezuje na prvo točko; če boste objavo zapisali tako, da vašim sledilcem ne bo čisto jasna, da v bistvu sploh ne bodo vedeli, kaj od njih želite … no, povejte mi, zakaj bi potem kdo sploh kliknil nanjo, jo všečkal ali celo delil? Facebook je prostor, ki je že tako ali drugače preveč nasičen in če mora uporabnik med drugim še dešifrirati sporočilo vaše objave, ste lahko prepričani, da bo šel gladko mimo.
Predvsem ne ovinkarite, ampak povejte bistvo. Če je objava namenjena klikom na spletno stran, povejte bistvo tako, da ne razkrijete vsega, ampak da uporabnika »zasrbijo« prsti in ga dejansko zanima, kaj je na stvari.
Letošnji trendi ličenja gredo v popolnoma drugo smer, kot smo pričakovale! Klikni in preberi več 🙂
#3 Ne uporabljajte mašil in čudnih besed
Oh, mašila, sploh tri pikice (…)! Facebook je preplavljen z njimi, pogosto zelo neupravičeno. Mašila niso nadležna samo pri govorjenju, ampak tudi pri pisanju in tiste 3 pike (…) pogosto pomenijo, da ne veste, kako nadaljevati, kako nekaj povedati ali zaključiti. Da ne govorim o tem, da so izredno neseksi.
Nove dokolenke…različnih barv…spet na voljo…
Hja, objava je že kratka, jedrnata, jasna in razumljiva – v trgovini so spet na voljo dokolenke različnih barv, ampak, bodite iskreni: vas mika dovolj, da bi nanjo kliknili? Kaj pa pravite na spodnjo različico?
Dokolenke so spet na voljo 🙂 Klikni in preveri, katere barve imamo na zalogi!
Si upate staviti, katera objava bo zmagovalna?
#4 Tehnični opisi ne spadajo v objave za Facebook
Verjamem, da se vam zdi zelo pomembno, da ima mikser, ki ste ga ravno dobili v spletno trgovino 600 kW moč motorja in lahko v šusu zmiksa toliko in toliko kg sadja, toliko gramov oreščkov in podobnih stvari, ampak vaše sledilce gotov bolj zanima, kaj v resnici lahko z njim počnejo:
Huda mašina 🙂 Smoothiji za celo družino samo v nekaj sekundah! Noro 🙂
Verjemite, da boste na tak način dobili bistveno boljši odziv in verjemite, da bodo potencialne stranke preverile tudi tehnične lastnosti.
#5 Ne pozabite na emoticone
S smajlili in srčki ni absolutno nič narobe, še več, odlično pripomorejo k boljšemu odzivu sledilcev. Sploh takrat, ko pripravite objave, ki so namenjene dvigovanju engagementa in pripravite super hud citat ali fotko, ki topi srce … jp, potem morate zraven prilepiti še kakšen srček ali dva.
Z emoticoni pa nikakor ne pretiravajte, saj si ne želite, da bi vaši sledilci mislili, da ste nepismeni in se ne znate izražati drugače kot smajliji, rožicami, srčki na 101 način ipd. Skratka, emoticoni absolutno, a v meji dobrega okusa!
Menite, da vam bo šlo zdaj kaj bolje od rok? Ne pozabite, da se lahko še vedno dobimo na kavi, kjer vam bom z veseljem zaupala še nekaj trikov, s katerimi bo vaša Facebook stran zaživela v polnem sijaju! Kontaktiraj me 🙂
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor