Preden dokončno obupate nad Facebookom in zaključite, da pri vas »to nič ne dela« preverite, ali morda niste sami krivi zato, da je vaša Facebook stran neuspešna. Včasih je treba razloge za poraz poiskati v sebi 🙂
Še vedno počnete kaj od tega?
Nagradne igre brez strateškega cilja
Še vedno radi izvajate nagradne igre, ki imajo samo en cilj: pridobivanje novih všečkov na strani, ker menite, da je to najlažji način za pridobivanje novih članov. O sami kakovost teh članov se ne sprašujete, pomembna je samo številka.
Stihijske objave
Na vsakih nekaj dni nekaj objavite, med eno in drugo objavo včasih mine 10 dni, včasih pa tudi 2 tedna. Objavite pa tudi tisto, kar vam pač pride na misel, nekega pametnega načrta nimate, potem pa se čudite, zakaj za vraga se nihče z vami ne poveže, ne všečka ali ne deli objave.
Statistike še niste povohali
FB statistike ne spremljate, ker je ne razumete ali pa se vam zdi brezveze. Itak nimate namena, da bi se prav zelo poglabljati v te stvari. Le kaj bi vam statistika lahko sploh povedala?
V Facebook ne vložite niti evra
Še vedno menite, da je Facebook brezplačen in zato ne boste nikoli vložili evra v promocijo strani, objave ali v oglase, ker je to metanje denarja skozi okno. Promocija se vam še nikoli ni obrestovala.
Sponzorirate vse objave
Druga skrajnost je, da sponzorirate čisto vsako objavo, ker je to edini način, da pridete do boljšega ali sploh kateregakoli odziva. To je veliko lažje, kot razmišljanje o tem, kako spremeniti strategijo oz. kako strategijo sploh vzpostaviti.
Namesto FB strani uporabljate osebni profil
Ker se vam ne da truditi s pridobivanjem všečkov, še manj pa vlagati denar v promocijo strani in grajenje baze, vztrajate pri FB profilu, s katerim lahko imate vendar lahko 5000 prijateljev. Ste pozabili, da vam ga lahko izbrišejo, ker kršite FB pravila na celi črti?
Podpovprečne fotke
Včasih smo za dobro objavo in odziv nanjo potrebovali povprečne fotke, zdaj se ne smemo zadovoljiti z nič manj kot nadpovprečnimi fotografijami, ki sijejo z zida. Podpovprečno in samo nekaj, da je – je točno to: samo nekaj.
Vsebino kreirate z nagradnimi igrami
Ker nimate idej, kaj bi lahko na strani objavili, pač naredite nagradno igro, saj je to po »vaših izkušnjah« najlažja pot do objave, ki bo pritegnila veliko sledilcev, dobili boste veliko (novih) všečkov, delitev … na videz bo na strani nekaj dogajalo. In kar naenkrat se zgodi, da razen nagradnih iger pravzaprav nimate drugih vsebin.
Ne pustite si dovolj časa
Vaša Facebook stran ima morda teden, dva ali pa slab mesec, vi pa ste popolnoma razočarani, ker od nje še nič nimate, odziv je podpovrečen in daleč od magičnih delitev, kot jih ima recimo konkurenčna stran, za katero pa ste pozabili, da je na FB-ju prisotna že nekaj let.
Ne vlagate v dodatno izobraževanje
Tega, kar ste pred leti slišali o Facebooku, se še vedno trdno oklepate. Ne spremljate novosti in niste pripravljeni ničesar narediti drugače, kaj šele obiskati kakšen tečaj ali se posvetovati z nekom, ki ve, kako se stvari streže.
Če ste sebe prepoznali vsaj v enem »smrtnem« grehu, potem ne izgubljajte več časa, ampak se čim prej naročite na svetovanje, kjer se bova pogovorila o rešitvi.
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor