Nagradnih iger je na Facebooku dobesedno na kupe. Nekje podarjajo Iphone, drugje oblekce, spet drugje čevlje… skratka malo morje strani, ki evforično delijo vse mogoče.
Kako narediti nagradno igro, ki bo uspešna, ne bo kršila Facebookovih pravil, ne bo prinesla samo stroškov, povezanih z nagrado ter kup nepomembnih všečkov? Nagradne igre so super za poživitev dogajanja na tvoji Facebook strani in tudi za njeno promocijo, a le če so pravilno izpeljana.
Pravila nagradne igre na Facebooku
Poznaš nagradne igre, ki se začnejo v stilu: všečkaj in deli to objavo ali pa označi (taggaj) prijatelje in sodeluj v nagradni igri? Čeprav se ti zdi, da take nagradne igre dosežejo dober efekt (beri: dosti všečkov in deljenj), kršijo FB pravila po dolgem in počez.
V očeh večine uporabnikov ne izpadejo nič drugega kot spam, poleg tega ti s takimi objavami pada kredibilnost in tvoji oboževalci si te zapomnijo nekoga, ki ima skoz neke nagradne igre, pa še stran ti lahko ukinejo. Pravila na Facebooku pač niso zato, da se kršijo 🙂
Pol nagradnih iger na FB je spam, zato ti pada kredibilnost, pa še stran ti lahko ukinejo. Click To Tweet
3 načini, kako lahko narediš nagradno igro
Facebook aplikacija za nagradno igro
Facebook aplikacija ti nudi največ kontrole nad nagradno igro. Obstaja kar nekaj brezplačnih in plačljivih orodij, s pomočjo katerih lahko narediš aplikacijo, a v večini primerov potrebuješ (vsaj) nekaj naprednega znanja. Aplikacijo si zapomni samo kot eno izmed možnosti in sploh ni nujno, da jo uporabiš.
Nagradna igra na spletni strani
Nagradno igro lahko vzpostaviš tudi na tvoji spletni strani, Facebook pa uporabiš kot orodje, s katerim tvoje oboževalce »pripelješ« preko FB strani na spletko, kjer morajo odgovoriti na nagradno vprašanje ali vsaj vnesti svoje podatke. Na ta način si sicer nakoplješ nekaj dodatnega dela, saj mora biti pot od Facebooka do nagradne igra na spletni strani jasna in nedvoumna.
Facebook nagradne igre na časovnici (timeline)
Nagradne igre na časovnici je najlažje vzpostaviti, a prav zaradi tega lahko z njimi hitro »nasankaš«: če ni izpeljana pravilno, lahko pridobiš kup novih oboževalcev, ki bodo nate pozabili v tistem trenutku, ko ne bo več nagradne igre. In kaj ti bo pri tem pomagalo 200 novih všečkov, ki niso nič drugega kot lovci na nagradne igre? Čisto NIČ!
Lovci na nagradne igre
Facebook je stičišče mnogih raznovrstnih ljudi in med njimi so tudi taki, ki, hm… večinoma igrajo samo nagradne igre, ne glede na to, ali se podarja otroška oprema ali nove zimske gume.
Vseeno jim je zate in za tvojo storitev, njihova primarna želja je, da dobijo nekaj zastonj. Takih oboževalcev (ki to sploh niso) si ne želiš, ker od njih ne boš imela popolnoma nič: ko bo nagradna igra zaključena, tvojih objav ne bodo več všečkali, komentirali, delili, tvoje spletne strani pa sploh ne bodo obiskali.
Lovci na nagrade običajno obožujejo nagradne igre, ki zahtevajo čim manj napora: všečkaj in deli in če nič drugega, moraš drugačno taktiko izbrati že zato, da se jim izogneš.
K sreči ti lahko povem, kako se izogniti tipičnim začetniškim napakam in dobiti prave kontakte 🙂
Kako izpeljati odlično Facebook nagradno igro?
Za vsako dobro nagradno igro se skriva še boljša strategija. Za začetek moraš vedeti, da glavni cilj nagradne igre ni podelitev nagrade, ampak pridobiti nov kontakt (recimo e-naslov) ali pa poživiti dogajanje na tvoji FB strani, torej dvig sodelovanja uporabnikov in dosega objav.
Glavni cilj FB nagradne igre ni podelitev nagrade, ampak pridobiti nov kontakt. Click To Tweet
Nagrade, ki jih podeljuješ, naj bodo v tesni povezavi s tvojo storitvijo, zato ne podeljuj vinjete, če imaš kozmetični salon. Brezplačna osnovna nega nohtov bo v tem primeru čisto dovolj, ker si bo nagrajenka v tvojem salonu gotovo še zaželela francoske manikire, ki pa jo je potrebno doplačati 🙂 Že vidiš, kam pelje ta zgodba? Vedno podeliš tako nagrado, od katere imaš nekaj tudi ti, ne samo tvoj nagrajenec!
Za razliko od pozivanja k všečkanju in deljenju, ki je prepovedano, je komentiranje kot pogoj sodelovanja v nagradni igri dovoljeno, zato so nagradna vprašanja in komentarji, kot odgovori nanje, po vseh pravilih dovoljeni.
Oboževalce pa lahko spodbudiš, da odgovor na nagradno vprašanje pošljejo na tvoj e-naslov. Trik se skriva v tem, da lahko vsem, ki so sodelovali, po zaključnem žrebu pošlješ luštno sporočilo, v katerem ponudiš tolažilno nagrado, recimo v obliki simboličnega popusta. Kaj praviš na to?
Tehničen napotek: ne pozabi, da moraš jasno navesti pravila nagradne igre, koliko časa traja in kakšni so pogoji sodelovanja.
Jaz sem absolutno ZA nagradne igre, če so izpeljane pravilno in mislim, da bo šlo tudi tebi zdaj lažje. Sicer pa imam v rokavu še kar nekaj nasvetov, ki ti jih lahko zaupam, če greva na kavo 🙂 Kontaktiraš me lahko tukaj.
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor