Naslov Facebook strani je takoj zatem, ko jo ustvariš, neberljiva klobasa črk, številk in poševnic, ki si je noben normalen smrtnik ne more niti približno zapomniti.
Ponavadi je videti nekako takole:
https://www.facebook.com/pages/podjetje/514428085336271
Dokaj boleče, za oči in spomin, kajneda?
Hvala bogu pa Facebook omogoča, da URL naslov hitro in zlahka spremeniš v precej bolj prijaznega, enostavnega in nasploh elegantnega, na primer www.facebook.com/tvojepodjetje. Poleg tega, da je že videti povsem drugače, si ga lahko vsi hitro zapomnimo.
Kako urediti naslov Facebook strani?
Naslov Facebook strani lahko iz tiste klobase v prvem odstavku lahko spremeniš v treh klikih.
V administracijski konzoli klikneš Edit page (Uredi stran)/Update page info/Facebook web address in potem še Edit (Urejanje) na desni strani. Odpre se okence, ki je videti tako:
1. v prvem polju izberi Facebook stran, ki ji želiš določiti personaliziran url.
2. v drugo polje vpiši url naslov, ki si si ga izbral za svojo Facebook stran.
3. Klikni še na moder gumb “Check availability”, s tem namreč preveriš, da te ni že kdo prehitel in določil izbrano ime
4. če je vse ok in naslov še ne obstaja, Facebook v nekaj trenutkih uredi url naslov tvoje Facebook strani.
Preden nov naslov dokončno potrdiš, obvezno preveri, da nisi naredil/a kakšne pravopisne napake (manjkajoče črke, napačen vrstni red črk…), saj tega potem ne moreš več popravljati.
Ker pa je na Facebooku že ogromno podjetij in je veliko personaliziranih naslovov že zasedenih, se ti lahko zgodi, da naslov Facebook strani za tvoje podjetje ne bo več na voljo. Kaj potem? Vzemi se nekaj trenutkov in razmisli, kakšen kompromis lahko skleneš, kakšni naslovi vse pridejo v poštev in potem izberi najbolj optimalno možnost.
Še nekaj kratkih napotkov za dober naslov Facebook strani:
– nov naslov naj ne bo predolg. Priporočam nekje 2 besedi, ne vpisuj 4,5 ali več besed. S tem boš kreiral predolg naslov, ki si ga bo težje zapomniti.
– ravnaj se po načelu KISS – keep it short and simple (torej, kratko in jedrnato)
– izogibaj se mešanju velikih in malih črk. Naj bo vse napisano z malimi črkami
– nikoli v naslovu Facebook strani ne uporabi s.p., d.o.o., ali drugih podobnih kratic
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor