Ne, to ni tiskarski škrat in si čisto prav prebral! Včasih je bolje, da Facebook strani nimaš, pa ne zato, ker je FB “neuporaben” ali “mrtev”, ampak preprosto zato, ker ga že mesece, mogoče celo leta, uporabljaš popolnoma napačno.
Ker nič ne kaže, da boš spremenil taktiko, Facebook stran preprosto izbriši in odvalil se ti bo kamen od srca, saj te bo končno prenehalo preganjati vprašanje, kaj naj narediti, da boš na Facebooku uspešen.
To, da ne veš kako začeti, ni sprejemljiv odgovor, saj imaš na spletu na stotine prosto dostopnih vsebin, ki te podučijo o vsem, kar moraš vedeti za upravljanje uspešne FB strani, če pa se ti ne da spremeniti taktike, je pa druga pesem.
Vsi spodnji razlogi so rešljivi, a ne sami od sebe, temveč nujno potrebujejo tvojo aktivno udeležbo!
#1 Nimaš jasnega načrta in cilja
Če imaš Facebook stran samo zaradi tega, ker jo imajo drugi in ne veš čisto točno, kaj bi z njo počel, je, brez zamere, popolnoma vseeno, ali FB stran imaš ali ne.
A veš, zakaj tako mislim? Ker če nimaš jasnega cilja, kaj želiš doseči, potem tudi ne veš, kaj objavljati in če ne veš, kaj objavljati, nimaš vsebine in če nimaš vsebine, je tvoja FB stran popolno mrtvilo ali le zbirka nepremišljenih in kaoičnih objav brez repa in glave. S takim načinom razmišljanja in delovanja ti bo Facebook samo v breme in bo tvoje potencialne stranke prej odvrnil kot privabil.
Več o uspešnih in neuspešnih FB straneh si preberi tukaj.
#2 “Nimaš časa”za objavljanje
To pa je predvsem stvar organiziranosti. Na Facebooku si lahko pripraviš vsebine za objavo tudi za pol leta vnaprej, zato je to bolj izgovor kot pa dejstvo in je tesno povezan z razlogoma št. 1. in 3.
#3 Nimaš tehničnega znanja
Facebook ti pove vse, kar te v bistvu blazno muči: kdaj objavljati, kaj objavljati, katere tvoje objave so do zdaj bile najbolj uspešne, kdo sestavlja tvojo publiko in še kup drugih stvari, ki ti pomagajo, da bo tvoja FB stan bolje služila svojemu namenu.
Ampak, na vsake toliko časa moraš preklikati statistiko/insights, ki pa se je bojiš kot hudič križa, saj je sploh ne razumeš, po drugi strani pa se ti zdi totalna izguba časa, da bi temu posvetil več pozornosti. Nujno preberi razlog št. 4.
#4 Nisi pripravljen vlagati v izobraževanje in dodatna znanja
Če s tvojo Facebook stranjo nisi zadovoljen, nekaj delaš narobe. To je dejstvo. Pika.
Nove mejnike lahko dosežeš z dodatnim izobraževanjem, pri čemer se lahko tega lotiš popolnoma sam, prebiraš brezplačne prispevke na širnem spletu, gledaš videe in bereš brezplačne priročnike ali pa se odločiš za individualno svetovanje.
V prvem primeru plačaš s tvojim časom, v drugem primeru z denarjem, ampak niti eno in niti drugo ti ne bo pomagalo, če nasvetov ne upoštevaš v praksi.
Čisto verjamem, da je to težko: včasih moraš popolnoma spremeniti taktiko, se znebiti “revolucionarnih idej,” ki se jih oklepaš že leta (a več kot očitno ne delujejo), narediti kaj proti svojim načelom ter preslišati notranji glas, ki vztrajno pravi: ja, ampak jaz mislim, da je tako boljše… Če je tako res boljše, zakaj potem še vedno ni rezultatov?
Zakaj raje ne poslušaš nekoga, ki ima s tem bistveno več izkušenj kot ti?
5# Facebook stran uporabljaš za prodajo (še vedno!)
12 let in milijon člankov pozneje o tem, kako Facebook ni orodje za prodajo, ga ti še vedno uporabljaš točno za to – za prodajo. Zakaj še vedno vztrajaš pri taktiki, ki jo je že davno povozil čas? Zakaj teh objav raje ne spremeniš v plačane oglase? Aha, ker še vedno meniš, da je Facebook zastonj, kar pa seveda ni res.
Če še vedno verjameš v to, da Facebook nič ne stane, se pošteno motiš in če še vedno nisi pripravljen vložiti minimalnih sredstev v oglase, no… potem že veš, kaj moraš narediti. Pred tem pa preleti ta prispevek.
Imej v mislih, da Facebook vsem ponuja enake možnosti, razlika je samo v tem, da nekateri sprejmejo pravila igre, drugi pa iz neznanih razlogov plujejo proti vetru. Jaz ti lahko pomagam pri oblikovanju strategije in vsebine na Facebooku, lahko ti pokažem vse tehnikalije, ne morem pa te prisiliti, da opustiš stare navade.
Mojca
Brezplačni Facebook nasveti
Nasveti, ki olajšajo življenje
You have Successfully Subscribed!
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor