Pomlad je čas, ko se običajno odločimo za veliko pomladno čiščenje stanovanja, v omari zimske obleke zamenjamo s pomladnimi in poletnimi, dodobro očistimo avto in podobno. Zakaj ne bi podobne pomladne čistke naredila tudi na svoji Facebook strani? Obstaja najmanj 9 skritih kotičkov, ki si zaslužijo, da jih vsaj enkrat na leto konkretno preurediš, 10. pa imaš dobesedno pred nosom 🙂
1. Kdaj si nazadnje menjala naslovno fotografijo?
Kdaj si nazadnje zamenjala naslovno fotografijo (cover photo)? Kakšna dva ali tri mesece nazaj? Potem naj bo to prva točka pomladnega »čiščenja« in prevetritve.
Naslovna fotografija je prva stvar, ki jo opazijo obiskovalci tvoje Facebook strani in potrudi se, da bo delovala skladno s celostno podobo spletne strani in izžarevala moto tvojega podjetja. Ne nasiči je s preveč informacijami, naslov spletne strani in različni pozivi k dejanjem ne spadajo na naslovno fotografijo.
2. Imaš nastavljeno povezavo na spletno stran ali na aktualne zanimivosti?
Povezava do spletne strani je nujna, premisli pa, ali je res pametno, da povezava vodi na domačo stran. Bi bilo mogoče bolje, da tvoje člane namesto na splošni del spletne strani raje preusmeriš na trenutno aktualno in zanimivo podstran? Morda na trenutno aktualno novico, nov izdelek, dogodek, ki ga prirejaš ali kaj drugega?
3. Imaš nastavljen ustrezen gumb za poziv k dejanju – Call to action?
Izbiraš lahko med različnimi gumbi za poziv k dejanju (Kontaktiraj nas, Rezerviraj, Kupi zdaj, Prijavi se na e-novice …) in uporabi takega, ki je ta trenutek pri tebi najbolj smiselen. Je to rezervacija termina? Mogoče ogled najnovejšega videa? Branje tvojega bloga? Naloga gumba za poziv k dejanju je, kot že samo ime pove, da tvoje oboževalce pozove k tisti akciji, ki je za tvoj posel trenutno najbolj pomembna.
4. Dodaj ali posodobi video
Video predstavlja odlično popestritev tvoje strani, zato ga moraš obvezno vključiti (če ga še nisi). Če pa je tvoj video star že več kot leto dni ali pa so se stvari v krajšem času bistveno spremenile, ga primerno prilagodi in posodobi.
5. Ali opis strani še vedno drži?
Na vsake toliko časa je priporočljivo, da prevetriš tudi zavihek O nas/about. Tukaj lahko dodaš in posodobiš kratek in dolg opis strani, dodaš druge kontaktne podatke in informacije, ki se ti zdijo pomembne. Predstavljaj si, da ustvarjaš nekakšno vizitko svojega podjetja na Facebooku.
6. Je mogoče čas za spremembo kategorije strani?
Kategorija strani je pomembna, zato si vzemi nekaj trenutkov in premisli, ali tvoji strani zdaj morda ustreza kakšna druga kategorija. Imej v mislih, da se s spremembo kategorije lahko nekatere stvari na tvoji FB strani spremenijo in se pojavi/izgine zemljevid z lokacijo tvojega podjetja, lahko boš dodala kontaktno telefonsko številko, delovni čas ali pa bodo tvoji člani dobili možnost pisanja priporočil.
7. FB stran poveži z drugimi socialnimi omrežji!
Če si aktivna tudi na drugih omrežjih ali pa meniš, da bi to ustrezalo kontekstu tvojega dela, potem se nemudoma poveži z Instagramom, če pa rada tvitaš, ne pozabi, da lahko FB stran povežeš tudi z njim. Tako lahko z eno objavo ubiješ več muh na en mah!
8. Vklopi samodejna zasebna sporočila in vnaprej pripravljene odgovore
Facebook je orodje za komunikacijo in tvoji oboževalci upravičeno pričakujejo hitre in ažurne odgovore.
Ker se ne moreš vedno posvetiti vsakemu posebej, lahko pripraviš in shraniš odgovore na najbolj pogosta vprašanja. Če pa na Facebooku sploh ne želiš odgovarjati, si lahko v nastavitvah vklopiš samodejni odgovor v katerega napišeš, kako lahko obiskovalci pridejo do želenih informacij, vključiš svoj e-naslov ali kontaktno telefonsko številko.
9. Razmisli, ali so tvoje objave kul, kaj bi še lahko dodala, spremenila, prevetrila
Inovativen in svež pristop je na vedno zaželen. Preglej statistiko, preveri, katere objave so bile najboljše, katere slabše in poskusi ugotoviti vzrok. Vzemi si kakšno uro časa in premisli, kako bi lahko izboljšala obstoječe stanje (vedno je lahko boljše) in si zastavi cilje ter strategijo za naslednje 3 mesece.
10. Kontakiraj me za pomoč
Vedno sem ti na voljo, da odkrijeva, kaj je tisto bistvo, ki te bo dvignilo od povprečja! Mogoče pa je zdaj res čas, da začneš na novo? Skupaj bova pregledali, kje potrebuješ mojo pomoč in oblikovali načrt, s katerim boš lažje dosegla zastavljene cilje! Klikni in začniva skupaj izboljševati tvojo FB stran.
Mojca
- Viralna vsebina na Facebooku: naključje ali taktika? - 16. 2. 2017
- Facebook in spletna stran sta neločljiva dvojica - 8. 2. 2017
- 5 zadnjih modnih krikov na Facebooku - 2. 2. 2017
Dodaj odgovor